Informace
Reklamace a vrácení zbožíVrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)
Nevyhovuje? Nevadí. Máte právo od Kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí Zboží.
K odstoupení od smlouvy použijte jednoduchý reklamační formulář.cz, kde dostanete návod, jak postupovat, nebo zboží rovnou zašlete na níže uvedenou adresu centrálního skladu, a to nejlépe doporučeně, abyste měli doklad o jeho odeslání. Je přitom nutné vložit do balíčku informaci o odstoupení od kupní smlouvy, uvést číslo objednávky a číslo svého bankovního účtu, kam mají být vráceny peníze..
Formuláře ke stažení: reklamacniformular.cz, Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Černokostelecká 2246, Hala A
251 01 Říčany
Tel.: 601 550 370 (pro uvedení na podací lístek)
Reklamace
Pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků využijte prosím webové stránky reklamacniformular.cz, kde dostanete návod, jak postupovat. Prosíme o uvedení čísla objednávky a popisu závady. Snažíme se o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla zařízujeme opravu či výměnu přímo u dodavatele. Obdržíte instrukce, na jakou adresu zboží zaslat.
Pokud není reklamaci možné řešit výměnou či opravou zboží, budete následně požádáni o zaslání zboží na adresu centrálního skladu a poté budou vráceny peníze na bankovní účet.
Formuláře ke stažení: reklamacniformular.cz
Jak nakoupitPřipravili jsme pro vás jednoduchého průvodce snadného nákupu
1 - V detailu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5 - Dokončete objednávku kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku"
6 - Většinou odesíláme do 1 pracovního dne od potvrzení objednávky nebo přijetí platby, a to přímo ze skladu výrobce. O průběhu nákupu budete informováni e-mailem, pokud se tak nestalo, zkontrolujte i složku SPAM. V případě objednávky přehozu na postel, francouzského povlečení, nebo povlečení se zapínáním na hotelový uzávěr či nitěný knoflík, se zboží po objednání zadává do výroby a odesílá se po potvrzení objednávky nebo přijetí platby do 1-2 pracovních dní.
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ODBĚR VĚTŠÍHO MNOŽSTVÍ, SE NA NÁS OBRAŤTE TELEFONICKY NA: 724 183 852 NEBO E-MAILEM: OBCHOD@SPAVIN.CZ – poskytujeme individuální množstevní slevy dle poptávky.
Způsoby platby
Na Spavin.cz můžete platit hotově při převzetí zboží (na dobírku), bankovním převodem (předem) nebo platební kartou. Spavin si vyhrazuje právo v jednotlivých případech vyloučit určité způsoby platby nebo požadovat úhradu zboží předem.
Bankovním převodem - zdarma
Běžný bankovní převod trvá obvykle 1-2 pracovní dny. Zvolíte-li platbu bankovním převodem, po dokončení objednávky zašleme na Vaši e-mailovou adresu potvrzení o objednávce, jehož součástí jsou i údaje potřebné k platbě.
Platební kartou - zdarma
Plaťte kartou, která má povolené platby na internetu. Přenos je šifrovaný a bezpečný. Akceptovány jsou karty MasterCard, Maestro, VISA a VISA Electron. My údaje karty neznáme a obdržíme pouze potvrzení o úspěšné transakci. Po dokončení objednávky budete přesměrováni rovnou na platební bránu, kde nákup dokončíte. Pokud byste se k platbě potřebovali vrátit později, výzvu ZAPLATIT ONLINE najdete i v e-mailovém potvrzení objednávky.
Platba při převzetí (dobírka) - 35 Kč
Zboží zaplatíte pracovníkovi přepravní společnosti při dodání na Vámi určenou adresu. K ceně objednávky je účtováno doběrečné 35 Kč.
Pro závozy na Slovensko není tato forma úhrady možná.
TIP! Předání zásilky urychlíte, pokud si předem připravíte potřebný obnos. Vzhledem k aktuální situaci všichni dopravci upřednostňují bezpečnou platbu kartou.
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.
Odběr novinek