Poučení a souhrnné informace o souborech cookiesPOUČENÍ A SOUHRNNÉ INFORMACE O SOUBORECH COOKIES
společnosti Bc. Iveta Kozáková
se sídlem Trboušanská 851/66, 664 64 Dolní Kounice, IČO: 071 09 792, zapsaná do ŽR č.j. ŽÚ/18/438/KONB/3 (dále jen „správce“ nebo „my“)
I. Co jsou soubory „cookies”?
a. Soubory cookies jsou počítačová data, zejména textové soubory, uložené v zařízení uživatele (počítače, telefony atd.) určená pro použití na webových stránkách. Tyto soubory umožňují identifikaci zařízení uživatele a správné zobrazení webové stránky dle individuálních preferencí. Činnosti zpracování souborů cookies se tedy budou týkat nejen kupujících nebo registrovaných uživatelů, ale i prostých návštěvníků webových stránek https://www.spavin.cz/ (dále jen „návštěvník“ nebo „vy“)
b. Některé ze souborů cookies mohou být osobním údajem (mohou být spojeny s konkrétní osobou), neboť umožňují identifikaci zařízení uživatele, z toho důvodu správce osobních údajů vydává toto poučení. Např. přiřazením určitého chování určitému návštěvníkovi, jejich propojením s údaji poskytnutými při registraci účtu v elektronickém obchodě.
c. Vzhledem k tomu, že správce může používat řešení obdobná funkcemi jako soubory cookies, tato ustanovení platí i pro tyto technologie.
d. Webové stránky https://www.spavin.cz/ lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 GDPR, zasláním emailu na adresu obchod@spavin.cz. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
II. K čemu jsou užitečné soubory cookies?
a. Soubory cookies jsou součástí HTTP protokolu, který se používá pro komunikaci mezi webovým serverem a prohlížečem. Skládají se z: identifikačního klíče, hodnoty a doby, po jaké by měl prohlížeč cookies odstranit. Jejich funkce jsou většinou standardní a slouží pro nastavení prohlížeče.
b. V okamžiku, kdy uživatel používá naši stránku, aplikujeme soubory cookies umožňující identifikaci prohlížeče nebo zařízení uživatele – soubory cookies obsahují různé druhy informací, které ve své podstatě nejsou osobními údaji (neumožňují identifikaci uživatele – funkční a výkonnostní).
c. Soubory cookies se používají k přizpůsobení obsahu stránek Vašim preferencím, včetně našich nabídek, a pro zlepšení a personalizaci obsahu webových stránek (marketingové).
III. Které soubory cookies používáme?
a. Nezbytné cookies pro fungování webu označujeme jako „Funkční“ a vzhledem k jejich smyslu jejich zpracování nelze zakázat (jinak by jednoduše webová stránka nefungovala, proto je políčko stále zaškrtnuté a musí to tak zůstat).
b. Výkonnostní cookies (označujeme jako „Výkon“) jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce na zachování dobrého uživatelského zážitku z webu a proti jejich zpracování lze podat námitku tím způsobem, že jejich zpracování uživatel vypne v nastavení cookies. V takovém případě se tím může zhoršit celková funkčnost webových stránek.
c. Marketingové cookies (označujeme jako „Sociální média a marketing“) zpracováváme jen v případě, že nám k tomu návštěvník udělí souhlas. Tento typ cookies slouží k tomu, abychom byli schopni zobrazovat relevantní reklamní obsah našim zákazníkům, a to i na jiných webových stránkách nebo sociálních sítích. Pokud zakážete tento typ cookies, mohou se vám zobrazovat reklamy, které méně souvisejí s vašimi zájmy, nebo nebudete moci účinně používat odkazy na Facebook, LinkedIn či jiné sociální sítě anebo nebudete moci sdílet obsah na sociálních médiích. Neznamená to však, že se vám reklamní obsah nebude zobrazovat vůbec – jen nebude přizpůsoben vašim preferencím a tomu, co vás zajímá.
d. Soubory cookies používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivosti rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé, tzv. „session cookie“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobé tzv. „persistent cookie“, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookies ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení vašeho prohlížeče).
e. Cookies používané spolupracujícími subjekty provozovatele webových stránek jsou předmětem jejich vlastní politiky ochrany osobních údajů (např. Facebooku).
IV. Jaký právní titul ke zpracování souborů cookies máme?
a. Oprávněný zájem správce. Sběr cookies za účelem měření návštěvnosti a vytváření statistik může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce na řádném provozu webu a e-shopu a zachování vysokého uživatelského zážitku, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679.
b. Souhlas návštěvníka. Cookies pro cílení reklamy („sociální média a marketing“) jsou zpracovávány na základě vašeho souhlasu. Souhlas udělujete na dobu, která je uvedena dále u jednotlivých marketingových cookies. Souhlas se sbíráním údajů souborů cookies pro marketingové účely lze vzít kdykoliv zpět, a to pomocí změny nastavení příslušného internetového prohlížeče nebo nastavení na našich stránkách.
V. Jak blokovat zpracování cookies
a. Souhlas s využíváním souborů cookies můžete nastavovat prostřednictvím nastavení soukromých údajů na stránce dostupné na https://www.spavin.cz/ nebo internetového prohlížeče na Vašem zařízení.
b. Ve výchozím nastavení internetového prohlížeče nebo jiného software nainstalovaného v počítači nebo jiném zařízení připojeném k síti lze povolit ukládání určitých typů souborů cookies v takovém zařízení. Tato nastavení lze měnit tak, že se v nastavení prohlížení zablokuje používání souborů cookies nebo je uživatel informován o každém jednotlivém přenosu do zařízení uživatele. Tímto způsobem může být kdykoliv zrušen nebo jinak nastaven rozsah souhlasu s použitím této technologie (zablokování ukládání souborů cookies v budoucnu).
c. Odmítnutí používání souborů cookies platí pouze pro daný prohlížeč. V případě používání jakéhokoliv jiného prohlížeče na stejném nebo jiném zařízení je nutné opětovné nastavení stejných podmínek.
VI. Jaké služby s využíváním cookies souvisejí?
a. Soubory cookies, které používá správce, se primárně používají k optimalizaci služby návštěvníka během používání internetového obchodu. Správce však spolupracuje s dalšími společnostmi v rámci své marketingové (reklamní) činnosti. Pro účely této spolupráce prohlížeč nebo jiný software nainstalovaný na zařízení návštěvníka také ukládá soubory cookies od subjektů provádějících uvedené marketingové aktivity a které se mohou stát správcem osobních údajů zákazníka. Soubory cookies odesílané těmito subjekty mají zajistit, aby návštěvníci byli seznamováni pouze s reklamami, které splňují jejich individuální zájmy a potřeby. Podle názoru správce je pro návštěvníky atraktivnější zobrazování přizpůsobené reklamy než reklama, která nesouvisí s jejich potřebami. Bez těchto souborů by to nebylo možné, protože společnosti spolupracující se správcem zasílají návštěvníkům reklamní obsah.
b. Jako součást marketingových aktivit používá správce následující subjekty, kteří používají soubory cookies:
● Google Analytics, provozovanou společností Google Ireland Limited, sídlem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko, registrační číslo 368047,
● Google Ads, provozovanou společností Google Ireland Limited, sídlem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko, registrační číslo 368047,
● Sklik, provozovanou společností Seznam.cz, a.s., sídlem Radlická 3294/10, Praha 5 - Smíchov, IČ 261 68 685,
● Facebook, Instagram, provozovanou společností Facebook Ireland Limited, sídlem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irsko
VII. Druhy cookies
Název cookies
|
Účel
|
Doba trvání
|
Právní titul
|
GoogleAds, AdWords
|
Tracking, Remarketing
|
Persistent
|
Souhlas návštěvníka
|
Sklik
|
Tracking, Remarketing
|
Persistent
|
Souhlas návštěvníka
|
Facebook
|
Tracking, Konverzní, Remarketing
|
Persistent
|
Souhlas návštěvníka
|
Google Analytics (_ga, _gad, _gid, cid, utmv, utmz, utma, utmb, utmc)
|
Analytical, Tracking
|
Persistent
|
Oprávněný zájem správce na udržení funkčnosti webu
|
pro udržení funkčnosti
|
Essential
|
Session
|
Oprávněný zájem na udržení funkčnosti webu
|
VIII. Marketingové aktivity, které pomocí cookies můžeme dělat
a. Profilování:
Používáním technologie souborů cookies na našich webových stránkách máme možnost obeznámit se s preferencemi uživatelů – např. analýzou, jak často navštěvují naší webovou stránku nebo jaké výrobky si nejčastěji prohlíží. Analýza chování na internetu nám pomáhá lépe pochopit zvyky a očekávání zákazníků a přizpůsobit se jejich požadavkům a zájmům. Díky této technologii můžeme nejenom předat uživateli reklamu uzpůsobenou jemu na míru a z našich aktuálních nabídek prezentovat jen ty, která nejlépe splňují potřeby uživatele, ale také můžeme vytvářet a prezentovat uživateli nabídky a slevy, které nejsou k dispozici jiným uživatelům.
b. Retargeting:
Na základě souborů cookies používáme technologii, která nám umožňuje oslovit uživatele, kteří již dříve navštívili naší webovou stránku nebo jiné webové stránky, včetně takových stránek, které spolupracují s našimi spolupracujícími subjekty.
Máme za to, že pro uživatele je zajímavější a více praktické, aby zobrazované nabídky byly v souladu s jeho zájmy a potřebami zjištěnými na základě analýzy předchozího chování získanému díky technologii cookies. Z tohoto důvodu máme zájem na sledování reklam zobrazovaných uživateli na jiných webových stránkách za účelem poskytování reklamního obsahu přizpůsobenému předchozí internetové aktivitě.
Nejnovější verze tohoto poučení o cookies je platná ode dne 1.12.2020
Obchodní podmínkyVŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen „VOP“)
společnosti Bc. Iveta Kozáková
se sídlem Trboušanská 851/66, 664 64 Dolní Kounice, IČO: 071 09 792, zapsaná do ŽR č.j. ŽÚ/18/438/KONB/3
(dále také jen „Zprostředkovatel“)
k úpravě práv a povinností vzniklých z Kupní smlouvy uzavřené mezi
Gadgets House s.r.o., IČO: 242 80 071, se sídlem náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3 - Žižkov, zapsaná u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 192465, zastoupená Josefem Ciprou, jednatelem, (dále jen „Prodávající“, nebo také „my“), na straně jedné, a
Zákazníkem e-shopu (dále jen „Kupující“, nebo také „vy“), na straně druhé,
(dále společně „Smluvní strany“ a jednotlivě „Smluvní strana“).
Reklamace a vrácení zboží:
www.reklamacniformular.cz
adresa pro příjem reklamací a vrácení zboží: Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6, 19300 Praha 20
provozní doba: Pondělí až pátek (8:00-16:00)
1. POJMY A DEFINICE
Pokud není těmito VOP dále uvedeno či z kontextu jednoznačně nevyplývá jinak, jsou pojmy psané s velkým písmenem používané v jednotném i množném čísle v následujících významech:
E-shop internetová aplikace dostupná v síti internet, vyvinutá za účelem zobrazení, výběru a objednání Zboží Kupujícím;
GDPR Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679;
Kupní smlouva smlouva podle § 2079 Občanského zákoníku uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu;
Kupující je osoba, která si objednala zboží u Prodávajícího prostřednictvím E-shopu Zprostředkovatele;
Občanský zákoník zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů;
Objednávka dokončená transakce Kupujícím za účelem uzavření Kupní smlouvy ke Zboží, stisknutím příslušného tlačítka;
Osobní údaje jakékoliv informace o uživateli Stránek, na základě kterých lze tohoto uživatele přímo či nepřímo identifikovat;
Spotřebitel je každý Kupující, který je fyzická osoba a požívá ochrany spotřebitele dle platného práva;
Uživatelský účet účet k E-shopu, zřízený za podmínek těchto VOP za účelem zjednodušení administrace objednávek Kupujícím;
Zprostředkovatel podnikatel, který provozuje E-shop a zprostředkovává Uživatelům uzavření Kupní smlouvy ke Zboží s Prodávajícím, a to v prostředí E-shopu;
Zboží jsou výrobky a nebo služby, které jsou nabízeny v E-shopu ke koupi blíže neurčenému okruhu Kupujících, zejména se jedná o kateogorie dárkové předměty, drobná elektronika, textilní výrobky;
2. PŘEDMĚT TĚCHTO VOP
-
- 2.1. Předmětem těchto VOP je úprava práv a povinností při vzniku zprostředkované Kupní smlouvy uzavřené v prostředí E-shopu Zprostředkovatelem na účet a ve prospěch Prodávajícího.
-
- 2.2. Zprostředkovatel jedná ve prospěch Prodávajícího tak, že přijaté Objednávky Kupujícího zasílá k akceptaci a vyřízení Prodávajícímu
3. INFORMACE SPOTŘEBITELI PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY
- 3.1. Spotřebitel má právo na odstoupení od Kupní smlouvy bez udání důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která začíná běžet:
- 3.1.1. u Kupní smlouvy ode dne převzetí Zboží, nebo
- 3.1.2. u Kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí poslední dodávky Zboží, nebo
- 3.1.3. u Kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky Zboží, ode dne převzetí první dodávky Zboží;
- 3.3. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
- 3.3.1. o poskytování služeb, které jsme úplně splnili s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy,
- 3.3.2. o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít během lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy,
- 3.3.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- 3.3.4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- 3.3.5. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- 3.3.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud Spotřebitel porušil jejich původní obal,
- 3.3.7. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy a Prodávající před uzavřením Kupní smlouvy sdělil Spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od Kupní smlouvy.
- 3.3.8. o opravě nebo údržbě, provedené na Spotřebitelem určeném místě nebo na jeho přání; to však neplatí, pokud byly provedeny jiné než nutné opravy nebo dodány jiné než nutné náhradní díly;
- 3.3.9. o dopravě, na konkrétní termín nebo během konkrétní doby.
- 3.4. Pokud Spotřebitel odstoupí od Kupní smlouvy (ideálně prostřednictvím www.reklamacniformular.cz), je povinen nám zaslat zpět Zboží nabyté na základě Kupní smlouvy, od které odstoupil nebo je vrátit na adrese provozovny Prodávajícího: Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6, 19300 Praha 20 nejpozději do 14 dnů od okamžiku učinění odstoupení od Kupní smlouvy. Spotřebitel nese sám náklady na dopravu při vrácení Zboží Prodávajícímu. Prosím vezměte na vědomí, že vrácené Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
- 3.5. Spotřebitel je povinen Zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, veškeré dokumentace, čisté, nepoškozené a pokud možno včetně původního balení, ve stavu a v hodnotě, ve které je převzal. Spotřebitel v případě odstoupení od Kupní smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vráceného nebo zpět zaslaného Zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží. V případě, že nám bude vráceno poškozené či nekompletní Zboží, započteme náš nárok na náhradu škody vůči kupní ceně, kterou požadujete vrátit. Budeme vždy hodnotit konkrétní případ, abychom zjistili míru poškození, znehodnocení Zboží a určili jemu odpovídající sníženou hodnotu. O těchto krocích Vás budeme informovat na uvedenou elektronickou adresu (e-mailem) nebo telefonicky.
- 3.6. Dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy o poskytování služeb, kde již bylo započato s naším plněním na výslovnou žádost Spotřebitele, a to před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od Kupní smlouvy, je nám Spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ceny za plnění poskytnutá do okamžiku odstoupení od Kupní smlouvy.
- 3.7. V případě odstoupení od Kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení jsme povinni Spotřebiteli vrátit veškeré peníze včetně nákladů na dopravu zboží ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu typu dopravy námi nabízené, a to stejnou platební metodou, jako při přijetí peněz, nejpozději do 14 dnů následujících po dni přijetí Zboží dodaného zpět Kupujícím ve prospěch Prodávajícího. Pokud Spotřebitel zvolil při uzavření Kupní smlouvy jiný druh dopravy než je námi nabízený nejlevnější druh dopravy, má Spotřebitel v případě odstoupení od Kupní smlouvy nárok pouze na vrácení nákladů dodání Zboží ve výši, která odpovídá námi nabízenému nejlevnějšímu druhu dopravy.
- 3.8. Mimosoudní vyřizování stížností Spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím e-mailu reklamace@dropshipping.cz
- 3.9. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- 3.10. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4. KUPNÍ SMLOUVA
- 4.1. Předmětem Kupní smlouvy je prodej Zboží prostřednictvím E-shopu Kupujícímu.
- 4.2. Kupující kupuje od Prodávajícího Zboží, které si zvolil (v množství, které zvolil) v uživatelském prostřední E-shopu, kde je vložil do košíku. Kupující se zavazuje zaplatit cenu Zboží, která je uvedena u Zboží, včetně nákladů na dopravu, kterou si zvolil.
- 4.3. Kupní cena je splatná před dodáním Zboží, nejpozději bezprostředně před jeho převzetím Kupujícím.
- 4.4. Kupující si může při tvorbě Objednávky v E-shopu zvolit způsob platby Kupní ceny Prodávajícímu. Způsob platby volí Kupující výhradně z nabízených způsobů platby v E-shopu. Kupující je povinen uhradit náklady na provedení jím zvolené platby, ve výši, která je uvedená u tohoto způsobu platby. Prodávající je oprávněn volbu o způsobu platby Kupujícího omezit i bez udání důvodu.
- 4.5. Kupující je povinen platbu provést řádně s uvedením všech požadovaných náležitostí (včetně variabilního symbolu) a včas.
- 4.6. Způsob zabalení Zboží určuje výhradně Prodávající; § 2097 Občanského zákoníku se tímto neaplikuje.
- 4.7. Kupující je povinen uhradit náklady na dopravu a balné, ve výši uvedené u Objednávky. Způsob dopravy Zboží si může Kupující zvolit z nabízených druhů dopravy Prodávajícím v E-shopu.
- 4.8. Prodávající se zavazuje, že dodá Zboží v dohodnuté lhůtě od provedení platby nebo ukončení Objednávky, pokud byla zvolena platba na dobírku. Lhůty uvedené v E-shopu jsou založené na posledních aktuálních údajích Prodávajícího o dostupnosti Zboží. Pokud nebude Prodávající schopen dodat Zboží v uvedené lhůtě, bude informovat Kupujícího o možném dalším postupu.
- 4.9. Pro objednání Zboží vyplní Kupující Objednávku v E-shopu.
- 4.10. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- 4.10.1. Objednávce (objednávané zboží „vloží“ Kupující do elektronického nákupního košíku na E-shopu),
- 4.10.2. kupní ceně a způsobu její úhrady,
- 4.10.3. údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného Zboží a
- 4.10.4. informace o nákladech spojených s dodáním Zboží.
- 4.11. Objednávku odešle Kupující Zprostředkovateli koupě kliknutím na tlačítko „ Odeslat objednávku“ nebo jiné obdobné tlačítko, kterým se Objednávka s přihlédnutím ke všem okolnostem končí a odesílá se prostřednictvím Zprostředkovatele Prodávajícímu. Kupující je poučen, že se jedná o Objednávku zavazující k platbě Zboží.
- 4.12. Okamžikem uzavření Kupní smlouvy, je potvrzení objednávky Prodávajícím doručené na e-mailovou adresu Kupujícího, včetně platných VOP.
- 4.13. Prodávající a Zprostředkovatel mají právo požadovat od Kupujícího doplnění informací, a to i poté, co byla Objednávka Prodávajícím potvrzena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit Objednávku, pokud nebude možné dodat Zboží ve sjednaném termínu a současně se nedohodne s Kupujícím na dodání jiného adekvátního zboží nebo jiné dodací době.
- 4.14. Prodávající má právo poskytovat slevy na Zboží. Pokud Prodávající nestanoví jinak, slevy se nedají kombinovat.
- 4.15. Nebezpečí ztráty, poškození a zničení přecházejí na Kupujícího okamžikem převzetí Zboží
5. UŽIVATELSKÝ ÚČET
- 5.1. Některé služby v prostředí E-shopu mohou být přístupné pouze registrovaným uživatelům, kterým Zprostředkovatel na jejich žádost Uživatelský účet zřídí.
- 5.2. Kupující, který se chce registrovat, je povinen poskytnout pro účely zřízení Uživatelského účtu svoje pravdivé a aktuální osobní údaje. Kupující je povinen aktualizovat svoje osobní údaje v Uživatelském účtu u každé Objednávky zejména při změně jména, bydliště a kontaktních údajů.
- 5.3. Zprostředkovatel má právo přístup ke službám E-shopu a k jeho Uživatelskému účtu dle vlastního uvážení zcela omezit, a to i bez předchozího oznámení.
- 5.4. Ochrana Uživatelského účtu je zabezpečena heslem. Využití ochrany heslem je pro uživatele povinné podle instrukcí daných v prostředí E-shopu. Kupující nesmí sdělit přístupové údaje k Uživatelskému účtu třetí osobě. E-shop a Prodávající neodpovídají žádným způsobem za škody či jiné újmy způsobené prozrazením hesla daným uživatelem k Uživatelskému účtu třetím osobám.
6. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- 6.1. Prodávající doručuje Zboží ve lhůtě uvedené v potvrzení Objednávky zpravidla prostřednictvím profesionálního přepravce. Tento způsob převzetí zboží vylučuje možnost prohlídky Zboží před zaplacením.
- 6.2. Kupující má právo zvolit v rámci zadání Objednávky způsob doručení z možností uvedených v E-shopu. Vykonáním volby o způsobu doručení Zboží Kupující souhlasí s podmínkami doručení včetně ceny a obchodních podmínek přepravce.
- 6.3. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen též uhradit dodatečné náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení Zboží.
- 6.4. Nepřevezme-li Spotřebitel Zboží při jeho dodání přepravcem, Zboží je následně vráceno Prodávajícímu a současně Spotřebitel neodstoupí od Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od marného doručení Zboží, je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím náklady účtované přepravcem na dodání Zboží zpět Prodejci. Tento náklad představuje pro Prodávajícho škodu, která vznikla porušením zákonných povinností Kupujícího Spotřebitele ve smyslu § 2913 odst. 1 Občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění Zboží ve výši 200,- Kč (slovy: dvě stě korun českých) a dále je Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit.
- 6.5. Nepřevezme-li Kupující podnikatel Zboží při jeho dodání přepravcem, Zboží je následně vráceno Prodávajícímu, je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím náklady účtované přepravcem na dodání Zboží zpět Prodejci. Tento náklad představuje pro Prodejce škodu, která vznikla porušením zákonných povinností Kupujícího podnikatele ve smyslu § 2913 odst. 1 Občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění Zboží ve výši 200,- Kč (slovy: dvě stě korun českých) a dále je Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit.
- 6.6. Nárok na úhradu nákladů za uskladnění Zboží a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností Kupujícího podle této části VOP jsme oprávněni v souladu s § 2913 Občanského zákoníku jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.
- 6.7. Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání nikoliv zanedbatelného porušení obalu může Kupující převzetí zásilky odmítnout. Pokud se přesto rozhodne Kupující zásilku převzít je v těchto případech povinen sepsat s přepravcem protokol o poškození zásilky. Zároveň je Kupující povinen neprodleně nahlásit poškození zásilky Prodávajícímu prostřednictvím webové aplikace dostupné na www.reklamacniformular.cz.
- 6.8. Dodací lhůta je pro každé Zboží stanovena zvlášť, Kupující může z přehledu umístěného v E-shopu u jednotlivých nabízených způsobech dopravy Zboží zjistit orientačně délku dodací doby garantovanou přepravcem.
7. ODPOVĚDNOST ZA VADY A REKLAMACE
- 7.1. Kupující (Spotřebitel) může pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků využít webové stránky Prodávajícího www.reklamacniformular.cz nebo písemnou formu na adresu Prodávajícího. Reklamační nároky vztahující se ke Zboží můžete uplatnit také osobně v místě provozovny Prodávajícího na adrese: Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6, 19300 Praha 20.
- 7.2. Zprostředkovatel Kupní smlouvy je povinen poskytnout součinnost při vyřízení reklamace, nepřebírá však žádná práva a povinnosti Smluvní strany zejména k plnění nároků z vad Zboží.
- 7.3. Prodávající je povinen dodat Zboží ve shodě s Kupní smlouvou a bez právních a faktických vad.
- 7.4. Prodávající odpovídá za vady Zboží, které má při jeho dodání. Práva Spotřebitele z vadného plnění jsou stanovena Občanským zákoníkem.
- 7.5. Není-li uvedeno v Kupní smlouvě či v záručním listu výslovně jinak, nepřebírá Prodávající žádnou záruku za jakost Zboží.
- 7.6. Požádá-li o to Spotřebitel, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.
- 7.7. Jakmile zjistíte vadu Zboží, jste povinni ji oznámit bez zbytečného odkladu Prodávajícímu a následně Zboží podle pokynů Prodávajícího předat tak, aby vada Zboží mohla být objektivně přezkoumána. Neoznámíte-li Prodávajícímu vadu Zboží bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, právo z vadného plnění Vám nebude přiznáno.
- 7.8. V případě, že jste obdrželi špatně zaslané Zboží, nesprávné množství či jiné barevné provedení apod., kontaktujte nás prostřednictvím webové stránky www.reklamacniformular.cz. Napište nám číslo Objednávky a popište vzniklou chybu. Snažíme se předcházet takovým chybám, pečlivě kontrolujeme odesílané Zboží a pořizujeme obrazový záznam z průběhu balení Zboží. Po vyplnění formuláře na reklamaci špatně zaslaného Zboží obdržíte potvrzení na Váš e-mail. My vše co nejrychleji zkontrolujeme a budeme Vás kontaktovat, abychom s Vámi dohodli další postup.
- 7.9. K reklamovanému Zboží je Kupující povinen přiložit (kopii) dokladu o zaplacení (daňový doklad) Zboží a údaje z vyplněného reklamačního formuláře (popis vad Zboží, požadovaný způsob vyřízení reklamace a kontaktní údaje Kupujícího).
- 7.10. Zvolení možnosti způsobu vyřízení reklamace z Vaší strany je podmíněno zejména tím, zda je vadné plnění Prodávajícího podstatným nebo nepodstatným porušením Kupní smlouvy.
- 7.11. V případě, že je vadné plnění Prodávajícího podstatným porušením Kupní smlouvy, máte právo na: (A) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží nebo; (B) odstranění vady opravou Zboží nebo; (C) přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží a nebo; (D) odstoupení od Kupní smlouvy.
- 7.12. V případě, že je vadné plnění Prodávajícího nepodstatným porušením Kupní smlouvy, máte právo na (A) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vad nebo; (B) dodání chybějícího Zboží nebo opravou Zboží, a nebo; (C) přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.
- 7.13. Kupující má povinnost nám sdělit, jaké právo z vadného plnění si zvolil, a to při oznámení vady Zboží (reklamačního formuláře, vyplněním formuláře v naší provozovně), nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho souhlasu; to neplatí v případě, že budete žádat opravu vady Zboží, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraníme-li vady Zboží v přiměřené lhůtě či oznámíme-li Vám, že vady Zboží neodstraníme, můžete požadovat místo odstranění vady Zboží přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží, nebo můžete od Kupní smlouvy odstoupit.
- 7.14. Můžete požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady Zboží nepřiměřené, ale pokud se vada Zboží týká pouze jeho součásti, můžete požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, můžete odstoupit od Kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady Zboží neúměrné, zejména lze-li vadu Zboží odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady Zboží.
- 7.15. Právo na dodání nového Zboží, nebo výměnu součásti Zboží máte i v případě odstranitelné vady Zboží, pokud nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě máte rovněž právo od Kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.
- 7.16. Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží. Máte právo na přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží i v případě, že Vám nemůžeme dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, stejně i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
- 7.17. Prodávající Vám může dodat to, co chybí, nebo odstranit jinou právní vadu do chvíle, než uplatníte právo na slevu z kupní ceny Zboží nebo neodstoupíte od Kupní smlouvy. Jiné vady jsme oprávněni odstranit podle své volby opravou Zboží nebo dodáním nového Zboží; volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Pokud neodstraníme vadu Zboží včas nebo vadu Zboží odmítneme odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny Zboží, a nebo může od Kupní smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho souhlasu.
- 7.18. Při vyřízení reklamace dodáním nového Zboží jste nám povinen vrátit Zboží původně dodané. Dodání nového Zboží nemůžete požadovat (a nemůžete ani od Kupní smlouvy odstoupit), nemůžete-li Zboží vrátit v tom stavu, v jakém jste jej obdrželi; toto neplatí v následujících situacích:
- 7.18.1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady Zboží, nebo;
- 7.18.2. Kupující použil Zboží ještě před objevením vady, nebo;
- 7.18.3. nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu svým jednáním a nebo opomenutím, nebo;
- 7.18.4. prodal-li Kupující Zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li jej, a nebo pozměnil-li Zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, Kupující nám vrátí, co ještě vrátit může, a dá nám náhradu do výše, v níž měl z použití Zboží prospěch.
- 7.19. Právo z vadného plnění Vám nenáleží, pokud jste před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu, a nebo pokud jste vadu Zboží sám způsobil.
- 7.20. Náklady na dopravu nese Kupující sám. Prosím vezměte na vědomí, že reklamované Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
- 7.21. Byla-li však reklamace Spotřebitele uznána jako oprávněná, máte nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné náklady (tj. náklady na zaslání Zboží v nejnižší ceně). Žádost o úhradu těchto nákladů musí být uplatněna nejpozději do 1 měsíce ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení reklamace Zboží.
- 7.22. Po obdržení reklamovaného Zboží Vám bude zasláno potvrzení o přijetí reklamace a jejím obsahu na Vámi určenou e-mailovou adresu. Po přijetí reklamovaného Zboží je provedeno bezodkladně posouzení vady a sdělení výsledku posouzení oprávněnosti reklamace Zboží, nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
- 7.23. V případě, že bylo reklamované Zboží shledáno za vadné, je reklamační proces uzavřen ve lhůtě 30 dnů od uplatnění práva z vad Zboží. Lhůta podle předchozí věty neběží v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části Zboží, doklad o zaplacení apod.). Jsme povinni si od vás vyžádat doplnění podkladů v nejkratší možné lhůtě.
- 7.24. V případě, že reklamace Zboží je uznána jako oprávněná a Vy oprávněně požadujete jako způsob vyřízení reklamace vrácení kupní ceny, zašleme Vám zaplacenou kupní cenu zpět na bankovní účet, který určíte v reklamačním formuláři, a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení reklamace.
- 7.25. Pokud jste zvolil vyřízení reklamace dodáním reklamovaného Zboží osobně v provozovně Prodejce, máte povinnost převzít reklamované Zboží nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy jste byl o jejím vyřízení vyrozuměn e-mailem. Po uplynutí této lhůty je Prodávající oprávněn účtovat poplatek za uskladnění Zboží. Denní poplatek za uskladnění je účtován ve výši 50 Kč. Pokud si nevyzvednete Zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy jste byl o vyřízení prokazatelně informován, vyhrazujeme si právo Zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
- 7.26. Máte dále povinnost při převzetí zkontrolovat kompletnost reklamovaného Zboží, zejména že zásilka se Zbožím obsahuje vše, co obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude Prodejcem přihlíženo.
8. AUTORSKÁ PRÁVA
- 8.1. Webové stránky E-shopu jsou autorským dílem i databází ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění. E-shop vykonává veškerá majetková práva vztahující se k těmto webovým stránkám.
- 8.2. Obsah webových stránek E-shopu je zakázáno uchovávat, upravovat, šířit ani k němu vykonávat jiná majetková práva, ledaže k takovému jednání udělil E-shop předem písemný souhlas.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- 9.1. Ochrana osobních údajů odpovídá platným právním předpisům ČR, zejména zákonu na ochranu osobních údajů a GDPR.
- 9.2. Ochrana osobních údajů ze strany Prodávajícího je dále popsána v Zásadách zpracování osobních údajů. Vztah mezi Prodávajícím a E-shopem je upraven na základě zpracovatelské smlouvy.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- 10.1. V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto VOP se zákonnými předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost daná zákonná ustanovení a Prodávající se zavazuje je takto dodržovat.
- 10.2. Přijetí těchto VOP je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření Uživatelského účtu a nebo Objednávky.
- 10.3. Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si Prodávající a Kupující sjednávají, že jejich vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Smluvním jazykem z Kupní smlouvy je český jazyk.
- 10.4. Smluvní strany si sjednávají, že k řešení případných sporů z této smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně příslušné soudy ČR, místně určené podle sídla Prodávajícího. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitelů podle zvláštních právních předpisů.
- 10.5. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, na místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
- 10.6. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
- 10.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- 10.8. Znění VOP může Zprostředkovatel měnit či doplňovat. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Pokračováním v používání webových stránek E-shopu však dáváte souhlas s novým zněním obchodních podmínek.
- 10.9. Tyto VOP jsou platné od 9.7.2021 a ruší platnost předchozích všeobecných obchodních podmínek.
Zásady zpracování osobních údajůspolečnosti Bc. Iveta Kozáková
se sídlem Trboušanská 851/66, 664 64 Dolní Kounice, IČO: 071 09 792, zapsaná do ŽR č.j. ŽÚ/18/438/KONB/3
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese https://www.spavin.cz/
Správcem osobních údajů je společnost Bc. Iveta Kozáková, se sídlem Trboušanská 851/66, 664 64 Dolní Kounice, IČO: 071 09 792, zapsaná do ŽR č.j. ŽÚ/18/438/KONB/3 (dále jen „správce“ nebo „my“).
Pro lepší přehlednost a orientaci jsou níže uvedeny pojmy, které se v těchto zásadách často opakují.
E-shop
|
Internetový obchod provozovaný správcem, dostupný na https://www.spavin.cz/;
|
GDPR
|
Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679;
|
Obchodní sdělení
|
zpravidla e-mailová zpráva nebo sms odesílaná za účelem propagace obdobných výrobků a služeb,
|
Objednávka
|
dokončená transakce zákazníkem s úmyslem uzavřít kupní smlouvu ke zboží, stisknutím příslušného tlačítka „Odeslat objednávku“
|
Objednávkový formulář
|
formulář určený k vyplnění Osobních údajů kupujícího, včetně výpisu zvoleného zboží, který slouží k uzavření kupní smlouvy
|
Osobní údaje
|
jakékoli informace o uživateli, na základě kterých lze uživatele přímo či nepřímo identifikovat;
|
Subjekt údajů
|
fyzická osoba, k níž se vztahují Osobní údaje, nejčastěji půjde o zákazníka nebo o potencionálního zákazníka, uživatele, označován také jako „vy“;
|
Zpracovatel
|
vykonává činnosti Zpracování osobních údajů na základě smlouvy nebo jiného pověření pro správce;
|
Zpracování osobních údajů
|
je jakákoliv operace nebo soubor operací s Osobními údaji nebo soubory Osobních údajů, který je prováděn pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů, jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoli jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení výmaz nebo zničení;
|
Zvláštní kategorie osobních údajů
|
takové osobní údaje, které vypovídají o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení, členství v odborech, zdravotním stavu či o sexuálním životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby. Za zvláštní kategorii údajů jsou považovány i genetické a biometrické údaje, pokud jsou zpracovávány za účelem jedinečné identifikace fyzické osoby;
|
I. Kategorie osobních údajů
Zpracováváme Osobní údaje zákazníků a určujeme cíle a prostředky zpracování. Nezpracováváme zvláštní kategorie osobních údajů.
Kategorie osobních údajů: jméno, příjmení, e-mail, mobilní telefon, fakturační údaje, bankovní spojení, login k uživatelskému účtu, chování v uživatelském účtu, IP adresa, cookies.
Dobrovolně poskytnuté osobní údaje. Uživatelé poskytují dobrovolně osobní údaje správci prostřednictvím E-shopu, a to, okamžikem registrace nebo Objednávkou na E-shopu, či jakýmkoliv jiným způsobem (např. e-mailem, telefonicky), komunikuje s podporou E-shopu, nebo jiným obdobným způsobem.
Veřejně dostupné osobní údaje. Správce může zpracovávat Osobní údaje z veřejně dostupných zdrojů a vzájemně je kombinovat s Osobními údaji, které jsou dobrovolně poskytovány.
Webové stránky. Zpracováváme také informace o tom, kdy navštívíte a prohlížíte si naše webové stránky. Tyto informace mohou zahrnovat např. IP adresu, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Také můžeme nahlédnout do historie vašeho chování na webových stránkách nebo v E-shopu např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno. Informace o vašem chování na webu jsou však z důvodu vašeho maximálního soukromí anonymizované.
Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje, případně prostřednictvím aplikace, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)
Tyto data můžeme shromažďovat jako součást protokolu nebo pomocí souborů cookies nebo jiných technologií pro sledování.
Sociální sítě. Správce má profil na Facebooku, Instagramu, YouTube a LinkedIn. Veškeré informace, sdělení nebo materiály, které jsou prostřednictvím platformy sociálních médií poskytovány, jsou poskytovány také podle zásad zpracování osobních údajů těchto platforem. Ochrana osobních údajů je řešena separátně v rámci každé ze zmíněných platforem.
II. Účely zpracování
Všechny zmíněné kategorie osobních údajů správce zpracovává, neboť jsou nezbytné k naplnění níže uvedených účelů:
A. Plnění smlouvy a péče o zákazníka
Zákonným důvodem pro Zpracování osobních údajů je plnění smlouvy, resp. řádné vyřízení Objednávky, včetně komunikace se zákaznickou podporou.
B. Uživatelský účet
Pokud máte založený uživatelský účet, pak zpracováváme vaše Osobní údaje, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu. Díky tomu, vás můžeme např. snadno informovat o tom, kdy vám bude Objednávka doručena.
C. Newsletter (obchodní sdělení)
Zasílání propagačních e-mailů nebo sms registrovaným uživatelům a/nebo zákazníkům k propagaci obdobných výrobků a služeb. Můžeme zasílat obchodní sdělení na kontakty svých uživatelů nebo zákazníků, kdy na základě oprávněného zájmu propaguje obdobné výrobky a služby prostřednictvím přímého marketingu, avšak to jen do doby, než s tím příjemce vysloví nesouhlas. Mimo případ oprávněného zájmu, můžeme zasílat obchodní sdělení také těm, kteří udělili souhlas se Zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely předem.
Pro rozesílku využíváme třetí subjekt, se kterým máme uzavřenou řádnou zpracovatelskou smlouvu.
D. Marketingové soutěže
V případě výhry v marketingové soutěži může zaznamenat podobiznu výherce (foto, video), za účelem zajištění transparentnosti. Toto Zpracování osobních údajů provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zvýšení věrohodnosti marketingových soutěží v očích ostatních soutěžících a ve zvýšení atraktivity těchto soutěží. Proti tomuto zpracování můžete vznést námitku.
E. Cookies
Soubory cookies jsou malé soubory, které dočasně ukládají informace ve vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování chování uživatelů na webu, případně mohou sloužit k lepšímu cílení reklamy (tzv. marketingové cookies). Některé zpracování cookies může být považováno za Zpracování osobních údajů. Více o souborech cookies, které zpracováváme, naleznete
zde.
F. Platební karty:
Nemáme údaje o vašich platebních kartách, těmi disponuje pouze zabezpečená platební brána a příslušná bankovní instituce.
G. Hodnocení spokojenosti zákazníků
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailového dotazníku v rámci hodnotících služeb, do nichž je náš E-shop zapojen. Ten vám bude zaslán krátce poté, co u nás nakoupíte, pokud s tímto nevyjádříte nesouhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme Zpracovatele, který hodnotící službu provozuje; tomu pro tyto účely můžeme předávat zejména informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Tento postup je umožněný na základě našeho oprávněného zájmu propagovat obdobné výrobky a služby (dle čl. 6 odst. 1 písmeno f) Nařízení).
III. Plánovaná doba zpracování
Vaše Osobní údaje zpracováváme v nezbytném rozsahu po celou dobu trvání smlouvy.
Pro účely registrace a vedení uživatelského účtu mohou být zpracovány veškeré kategorie osobních údajů, a to po dobu maximálně 4 roky od posledního aktivního prohlédnutí uživatelského účtu/ od zrušení uživatelského účtu, pakliže o zrušení účtu Subjekt údajů nepožádá dříve.
Doba pro Zpracování osobních údajů v případě zasílání obchodních sdělení, je 4 roky od posledního aktivního prohlédnutí obchodního sdělení odběratelem, pakliže se z odběru Subjekt údajů z odběru neodhlásí dříve.
Vezměte prosím na vědomí, že řadu Osobních údajů zpracováváme z důvodů, ze kterých jsme k tomu ze zákona povinni. Výjimku tvoří daňové doklady vystavené správcem. Správce v souladu s § 35 zákona č. 235/2004 Sb., Daňové doklady se uchovávají po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo.
IV. Technická, bezpečností a organizační opatření
Technická a bezpečnostní opatření. S ohledem na pravděpodobnost rizik a s ohledem na poměr mezi cenou možných opatření jakož i technickým možnostem jsme zavedli technická bezpečností a organizační opatření – a to ve všech oblastech, kde dochází ke Zpracování osobních údajů (zejména provoz webu, provoz E-shopu, zaměstnanecká agenda, komunikace se zákazníky). Splňujeme přísné požadavky stran GDPR.
Používáme bezpečný informační systém, který poskytuje Osobním údajům zabezpečení odpovídající stavu techniky, nákladům, povaze, rozsahu a účelům zpracování.
Organizační opatření. Všichni zaměstnanci, kteří mají přístup k Osobním údajům, jsou zavázáni mlčenlivostí a musí respektovat bezpečnostní zásady. Přístupy do všech systémů včetně informačního systému jsou personalizovány a kryty hesly, která se tvoří různými způsoby. Informační systém eviduje logy, abychom mohli kontrolovat přístup jednotlivých zaměstnanců k jednotlivým databázím. Zaměstnanci jsou pravidelně školeni.
V. Předání osobních údajů třetím stranám
Osobní údaje správce předává pouze následujícím subjektům:
Zpracovatelé. Používáme pouze prověřené Zpracovatele, se kterými má uzavřenou písemnou smlouvu, a kteří nám poskytují minimálně stejné záruky jako my vám. Jedná se pouze o Zpracovatele, kteří jsou z EU nebo ze zemí bezpečných podle rozhodnutí Evropské Komise. Všichni tito partneři jsou vázáni povinností mlčenlivosti a nesmějí využít poskytnuté údaje k žádným jiným účelům, než ke kterým jim je správce zpřístupnil.
Naši Zpracovatelé jsou účetní firma, přepravci, dodavatel, e-mailingové služby, vývojáři nebo marketingoví specialisté, poskytovatelé software a cloudová řešení. Podrobnosti o našich Zpracovatelích poskytujeme na vyžádání.
Zákonné povinnosti. Osobní údaje můžeme mimo Zpracovatele předat třetím osobám, jestliže to vyžaduje zákon nebo v reakci na zákonné požadavky orgánů veřejné moci či na vyžádání soudu v soudních sporech.
VI. Práva subjektů údajů
Je možné nás požádat o přístup k Osobním údajům a požádat o opravu, změnu, výmaz nebo omezení Zpracování osobních údajů tam, kde jsou nepřesné nebo byly zpracovány v rozporu s platnými zákony na ochranu osobních údajů. Subjekt údajů má právo na přenositelnost osobních údajů, vznést námitku proti zpracování osobních údajů, právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů a právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování (což správce nečiní).
Vaše práva stran Zpracování osobních údajů lze uplatnit na e-mailu obchod@spavin.cz.
Usilujeme o to, abychom vašim žádostem neprodleně dokázali vyhovět. Nicméně mohou nastat okolnosti, za kterých přístup poskytnout nemůžeme (například pokud žádané informace ohrožují soukromí jiných osob nebo jiná oprávněná práva, nebo tam, kde by náklady na poskytnutí přístupu byly nepřiměřené rizikům ohrožujícím soukromí jednotlivce v daném případě). Můžeme provést přiměřené kroky k ověření totožnosti uživatele před tím, než provedeme jakékoliv kroky stran práv Subjektů údajů.
A. Právo na přístup k osobním údajům
Dle čl. 15 GDPR budete mít právo na přístup k Osobním údajům, které zahrnuje právo získat od správce:
- potvrzení, zda Zpracovává osobní údaje,
- informace o účelech zpracování, kategoriích dotčených osobních údajů, příjemcích, kterým Osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, plánované době zpracování, o existenci práva požadovat od správce opravu nebo výmaz Osobních údajů týkajících se Subjektu údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování, právu podat stížnost u dozorového úřadu, o veškerých dostupných informacích o zdroji Osobních údajů, pokud nejsou získány od Subjektu údajů, skutečnosti, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, o vhodných zárukách při předání údajů mimo EU,
- v případě, že nebudou nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob i kopii Osobních údajů.
V případě opakované žádosti bude správce oprávněn za kopii Osobních údajů účtovat přiměřený poplatek.
B. Právo na opravu nepřesných údajů
Dle čl. 16 GDPR máte právo na opravu nepřesných Osobních údajů. Rovněž máte povinnost oznamovat změny svých Osobních údajů (např. evidence uživatelského profilu). Zároveň jste povinni poskytnout součinnost, bude-li zjištěno, že Osobní údaje, které zpracováváme, nejsou přesné. Opravu provedeme bez zbytečného odkladu, vždy však s ohledem na dané technické možnosti.
C. Právo na výmaz
Dle čl. 17 GDPR máte právo na výmaz Osobních údajů, které se vás týkají, pokud neprokážeme oprávněné důvody pro Zpracování těchto osobních údajů. Máme nastaveny mechanismy pro zajištění automatické anonymizace či výmazu Osobních údajů v případě, že již nejsou potřeba k účelu, pro nějž byly zpracovávány.
D. Právo na omezení zpracování
Dle čl. 18 GDPR máte do doby vyřešení podnětu právo na omezení zpracování, pokud budete popírat přesnost Osobních údajů, důvody jejich zpracování nebo pokud podáte námitku proti jejich zpracování.
E. Právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování
Dle čl. 19 GDPR máte právo na oznámení v případě opravy, výmazu nebo omezení Zpracování osobních údajů. Dojde-li k opravě nebo výmazu Osobních údajů, budeme informovat jednotlivé příjemce, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí.
F. Právo na přenositelnost osobních údajů
Dle čl. 20 GDPR máte právo na přenositelnost údajů, které se vás týkají a které jste poskytli správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo požádat o předání těchto údajů jinému správci.
Pokud v souvislosti s našimi smluvními povinnostmi nebo na základě souhlasu poskytnete Osobní údaje a jejich zpracování se provádí automatizovaně, máte právo získat takové údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Bude-li to technicky proveditelné, lze údaje předat i vámi určenému správci, bude-li řádně určena osoba jednající za příslušného správce a bude možné ji autorizovat.
V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze vaší žádosti vyhovět.
G. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů
Dle čl. 21 GDPR máte právo vznést námitku proti Zpracování osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu.
V případě, že neprokážeme, že existuje závažný oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad vašimi zájmy nebo právy a svobodami, zpracování na základě námitky ukončíme bez zbytečného odkladu.
Pokud je námitka podána v případě zpracování související s přímým marketingem, pak ukončíme zpracování bez zbytečného odkladu.
H. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
Souhlas se Zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely je možné kdykoliv odvolat. Odvolání je zapotřebí učinit výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle.
Zpracování údajů z cookies je možné zamezit nastavením webového prohlížeče.
I. Automatizované individuální rozhodování včetně profilování
Máte právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by pro vás mělo právní účinky nebo se vás obdobným způsobem významně dotklo. Uvádíme však, že neprovádíme automatizované rozhodování bez vlivu lidského posouzení s právními účinky pro Subjekty údajů.
VII. Závěr
Tyto zásady mohou být změněny pouze písemně. O tom budou uživatelé informováni prostřednictvím webových stránek správce.
V případě jakýchkoliv dotazů stran našich Zásad zpracování osobních údajů se na nás prosím s důvěrou obraťte prostřednictvím e-mailu obchod@spavin.cz.
Zásady ochrany osobních údajů ze dne 1. 12. 2020