Milí zákazníci,
o své objednávky se nemusíte obávat. Zboží vám doručíme až domů v souladu s vládními doporučeními. To znamená s maximálním využitím bezhotovostních plateb (kartou nebo bankovním převodem) a s minimalizací osobního kontaktu mezi doručovateli a zákazníky.
Při doručení zásilek na domácí adresy bude postupováno distančním způsobem. Kurýr omezí fyzický kontakt na minimum a vždy vás ohledně doručení zásilky předem kontaktuje.
Aktuální detaily k našim dopravcům naleznete zde.
PPL:
Síť výdejních míst Parcelshopů se nevypíná, je však nutné sledovat AKTUÁLNÍ SÍŤ Parcelshopů, která je aktualizována, naleznete ji zde.
- Pro zákazníky v karanténě:
– Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
- Předání zásilky pověřené osobě – např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
– Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
– Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout - V sobotu 21. 3. a 28. 3. nebude PPL rozvážet ani svážet zásilky
GLS:
Dočasné pozastavení provozu výdejních míst – GLS ParcelShopů.
Doprava do obcí v karanténě – do uzavřené oblasti prosím nevybírejte dopravce GLS. Zásilky nebudou doručeny a vrátí se nám zpět!
Děkujeme za pochopení a přejeme vám příjemný nákup.